شعر اول دبستان!


























YoU lOvE Me

من دیگه اونو از دست دادم...!

 

تق تق تق بر در زد،

بدبختی از در آمد

رفتم در را باز کردم

شادی ها را گم کردم

وقتی بدبختی دیدم

فوری از او ترسیدم

بدبختی آمد،شر آورد

با آثارش غم آورد

غصه آمد اه...اه...اه...

بیچارگی اه ...اه...اه...

با آن تاریک شد خانه

او شر و ما بهانه!  


 



نظرات شما عزیزان:

سلی
ساعت10:17---11 اسفند 1390
سلام آجی من رفتم تا شنبه!منتظر پستای قشنگت هستم!هی میگه پست... من پسن از کجام بیارم؟؟؟برو به سلامت..!!!

سلی
ساعت7:50---9 اسفند 1390
سلام آجی خوبی؟ صبحت بخیر!آجی من هیچ وقت دنبال شر نرفتمو نمیرم ولی یه جاهای باید ازحقت دفاع کنی!نمیشه ساکت بود!آجی چخبراز فاطی و علی ج نمیدن خوبن؟؟؟؟؟اگه از علی باخبر بودی به منم بگو..!!!!واقعا که علی بی مرامه!وااااااااااااااااااااااااااااااااقعا ! فاطی هم خوبه!!!بد نیست..!!!

سلی
ساعت16:28---8 اسفند 1390
سلام رفتم ولی یکی ازدوستام گفت میره و تموم حرفاموبش بزنه!من نرم بهتره اون دنبال شر میگرده!رفت و زد و قرار شد فردا برمو بگم دگه حق نداره اینقد عذابم بده و پاشو از توزندگیم بکشه بیرون!آجی بخدا دلم نمخاد ببینمش خیلی دلم ازش خونه خیلی!ن نیومد!
چه خوب..!!! هیچوقت دنبال شر نباش آجی..!!! یه کاری هم نکن که شر بیاد دنبالت!!!!


سلی
ساعت12:07---8 اسفند 1390
آجی برام دعاکنین دارم ساعت2میرم پیش تنهادشمنم میرم تا همه چیو تموم کنم الان2ساله دلمو خون کرده!یه زن 40ساله که عقل و شعور نداره!خدارونمیشناسه!خدایا کمکم کن!امیدم فقط تویی خدا....اووه اوووه دعواست؟؟؟؟؟ pm م اومد؟

مینا
ساعت20:36---7 اسفند 1390
سلام شیوا جون وبلاگت خیلی عالیه به منم سربزن
سر زدم عزیزم عالی بود..!!!


سلی
ساعت17:24---7 اسفند 1390
سلامتی فککنم خوبه زیاد خبری ازش ندارم!آجی طلا فاطمه چطوره؟خوبه؟تومدرسه شیطونی نکردین؟؟اوووووف..!!!!! مدرسه رو ترکوندیم بخدا...!!! معلم ها از دستمون آسی شدن...!!!! یه کاری باهاشون کردیم که اتمام سال تحصیلی شده آرزوی معلم ها...!!!! منو و فاطو و بقیه دوستامون هیچوقت پیر نمیشیم..!!! از بس که این معلم ها رو میزاریم سر کار . اسکل میکنیم و میخندیم..!!!!!

سلی
ساعت17:13---7 اسفند 1390
آجی ایمیل بده آدرس ایمیلمو گذاشتم!منتظرم
آجی pm دادم بهت... اسم آیدیم رویاست..!!!


سلی
ساعت16:42---7 اسفند 1390
چی شده عزیزدلم.....پاسخ: ای خدااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا....!!!!

سلی
ساعت16:40---7 اسفند 1390
آجی حتما نباید کسی باشه تابراش بنویسی!واسه دلت بنویس تا همه بفهمن چه دل بزرگی داری هیچ چیز باارزش تراز دل مهربونت نیس!واسه دل مهربونت بنویس خوب آجی باید یه حسی چیزی باشه،تا چیزی که تو وجودمه رو تحریک کنه...!!! ولی بازم سعیمو میکنم...!!!! چه خبر از علی؟؟؟؟؟ خبری ازش ندارم..!!!!

سلی
ساعت8:14---7 اسفند 1390
قربونت عزیزدلم.....پاسخ: آجی..!!!! یه چیزی شده...!!!! حس نوشتنم نمیاد دیگه...!!! آخه کسی رو ندارم تا براش بنویسم....!!!!

اشک ها و لبخند ها
ساعت19:37---6 اسفند 1390
واقا ماله اول دبستانه؟اگه تو زمانه من بود که افسردگی میگرفتمپاسخ: الان بخندم یا گریه کنم؟؟؟

سلی
ساعت8:53---6 اسفند 1390
پاسخ: خوش حال شدیم باز اومدی..!!!!

امیر
ساعت14:58---5 اسفند 1390
سلام تا حلا شنیده بودید سیستم سایت دهی رایگان ولی همه یا

دامنه بودن یا الکی واسه افزایش بازدید بودن

ولی امروز میخوام یه سیستم بسیار عالی رو بهتون معرفی کنم

این سیستم دامنه 100/. رایگان در اختیار شما قرار میده بهتره که خودتون

بریدو ببینید

این لینک سایت

http://www.FreePremiumDomain.com/?r=507594



اینم لینک دانلود راهنمای فارسی

http://parsaspace.com/files/8320664884/?c=1105

میدونم آرزوی هر وبلاگ نویسی یک دامنه رایگان com یا net یا org هست.

عجله کنین!
پاسخ: چی میگی تو داداش؟؟؟ من که نفهمیدم...!!! زیر 10 سال حرف بزن عزیزم...!!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در پنج شنبه 4 اسفند 1390برچسب:شعر اول دبستان!,ساعت 11:0 توسط sh!Va|


فوق العاده ترین و قشنگ ترین مطالب اخیر
» پس من چی؟
» ستاره
» گل من
» امشب
» من از، از دست دادنت واهمه دارم
» صداش
» :-(
» حرفایی
» عشق نیست
» نمایش
» کیمیا هم رفت تسلیت...!
» همیشه
» هر عکسی را عکس العملی نیست
» بهانه
» عشق
» باورم
» گردن
» plz
» من

Design By : Pichak